29 Haziran 2012 Cuma


Selda hanımla çok önceden görüşüp ayrıntıları konuşup anlaşmıştık.. Tek düşündüm Pendik nasıl gidicem'di Selda hanım bir yandan babasına soruyor ben bir yandan araştırıyordum ama son güne kadar hala elimizde bir şey olmamasına rağmen trenle vardım Pendik'e..

Beni ve babamı Pendik'ten alıp Selda hanım kuaförüne gördü abisi. Orada çekim yapmadan hemen çekim mekanına geçtik.


 Her gittim mekanda istedim 2 şey olur genelde gölgelik ve malzeme olması bu mekandada hamdolsun azda olsa vardı. :)) Eşinin gözleri ve Selda hanım elbisesinin rengi birbirine çok uyumluydu çok güzel bir çekim yaptık ve onları Nişana uğurladık :)

Çiftime Ömür Boyu Mutluluklar Diliyorum . .
Selda & Ömer - 23.06.2012 - Pendik

1 yorum:

  1. Öncelikle bloğun hayırlı olsun. Seninle çalıştığımız için çok mutluyuz. Resimlere her baktığımızda ne kadar doğru bir karar verdiğimizi bir kez daha anlıyoruz. Herkese tavsiye ederiz. Nikah fotoğraflarınıda size çektirmek istiyoruz, şimdiden heyecanlıyız :) Tekrar teşekkür ediyoruz,görüşmek üzere :)

    Selda&Ömer

    YanıtlaSil